ЋИРИЛИЦА | LATINICA

Инклузивно образовање – принципи и стратегије подршке деци са сметњама у развоју у предшколском васпитању и образовању

Министарство просвете, науке и технолошког развоја и канцеларија УНИЦЕФ-а у Србији у оквиру активности усмерених на подизање квалитета, релевантности и ефективности подршке напредовању у развоју и учењу деци са сметњама у развоју у оквиру предшколског васпитања и образовања организују 2. и 3. јуна 2016. године семинар „Инклузивно образовање – принципи и стратегије подршке деци са сметњама у развоју у предшколском васпитању и образовању “ у Шапцу.

Семинар реализује др Нирвана Пиштољевић, стручњакиња за подршку раном развоју са којом је Министарство већ организовало скуп на исту тему 8. и 9. маја на Златибору (прочитати више на ЛИНКУ).

Учесници семинара су практичари – стручњаци у области инклузивног образовања из васпитно-образовних установа, представници универзитетске заједнице, представници школских управа и ресорног министарстава.

Семинар треба да да допринос проширивању знања и унапређењу компетенција практичара за обезбеђивање квалитетног предшколског васпитања и образовања за свако дете и креирање квалитетне додатне подршке деци којој је потребна.

Циљ нам је да се елементи представљене методологије рада, који су у складу са социјалним моделом подршке деци са сметњама у развоју, примене и у раду наших установа у функцији ране идентификације потребе за подршком, планирања и пружања ефикасне стимулације, као и креирања за дете повољних и оптималних услова за напредовање у развоју и учењу.

Loading