ЋИРИЛИЦА | LATINICA

Како су студенти брендирали Србију

Екипа студената Нањанг технолошког Универзитета из Сингапура победник је светског такмичења у решавању пословних проблема, који је организовао Факултет организационих наука у Београду. Уместо компанија, задатак је овај пут задала Влада Србије – Брендирање Србије као пословне и туристичке дестинације.

Србија онако како је виде страни студенти. Најбоља решења понудили су академци из Азије и освојили права три места. Такмичило се шеснаест тимова са свих континената.“Верујемо да је најбоље решење за Србију да се фокусира и идентификује капиталне индустријске гране, високог нивоа, а то смо успели да презентујемо у нашем решењу“, кажу из Нањанг техничког универзитета у Сингапуру.

Освајачи другог места на такмичењу, Универзитет Тамасат са Тајланда, наводе да никада до сада нису били у Србији.“Овде је за нас било једно пријатено изненађење. Није нам било познат град, али када смо га упознали, људе, културу, исхрану, заиста смо видели вашу земљу као праву европску“, истичу са Универзитета Тамасат.

У саставу трећепласиране екипе, Националног унверзитета у Сингапуру, је и најбољи презентер.“Најбитнији је тимски рад, јер су ми чланови тима много помогли да на најбољи начин представим наше идеје“, каже најбољи презентер Стефани Лам.

Министар просвете, науке и технолошког развоја Младен Шарчевић истиче да је жири био изузетно одушевљен када је у питању брендирање Србије, нарочито у делу туризма.“Било је много добрих решења која су страни студенти много боље видели него ми одавде“, рекао је министар.

Решења су применљива у пракси, каже жири.“Оно што је јако важно је да смо добили много корисних идеја како да будемо бољи и како да се брендира Србије према екстерној јавности односно према свету“, сматра директор такмичења проф. Весна Дамњановић.

И ту се посао не завршава – за две недеље победнички тим ће са нашим академцима радити на практичној примени идеја које су изложили. Јер и само надметање постало је препознатљив бренд на мапи студентских такмичења.

 

Loading