
Plan nastave za petu nedelju školske 2021/22. godine
Na osnovu odluke Tima za praćenje i koordinisanje primene preventivnih mera u radu škola DRUGI MODEL organizacije obrazovno-vaspitnog rada (KOMBINOVANA NASTAVA), od ponedeljka 27. septembra 2021. godine primenjivaće se u VII i VIII razredu OSNOVNIH ŠKOLA na teritoriji četiri lokalne samouprave:
- Ivanjica
- Lajkovac
- Valjevo
- Kragujevac
DRUGI MODEL nastave podrazumeva da se obrazovno-vaspitni proces organizuje kombinovanjem neposredne nastave i nastave na daljinu, a odeljenja su podeljena u grupe.
DRUGI MODEL organizacije obrazovno-vaspitnog rada (KOMBINOVANA NASTAVA), od ponedeljka 27. septembra 2021. godine primenjivaće u SREDNJIM ŠKOLAMA na teritoriji 18 lokalnih samouprava.
- Beograd
- Valjevo
- Vranje
- Leskovac
- Lajkovac
- Lebane
- Prokuplje
- Ub
- Čačak
- Bajina Bašta
- Velika Plana
- Vladičin Han
- Ljig
- Kragujevac
- Sjenica
- Šabac
- Niš i
- Sremska Mitrovica
TREĆI MODEL nastave (ONLAJN NASTAVA) primenjivaće se od ponedeljka, 27. septembra u SREDNJIM ŠKOLAMA na teritoriji tri lokalne samouprave.
- Ivanjica
- Novi Pazar
- Užice
Pre donošenja odluke, za svaku lokalnu samoupravu razmatrani su opšta epidemiološka situacija, podaci iz nadzora o obolevanju od kovid-19 kod učenika i nastavnika, kao i podaci o utvrđenim klasterima obolelih, odnosno broju odeljenja koja su prešla na treći model nastave usled obolevanja učenika.
U svim ostalim osnovnim i srednjim školama u Srbiji se primenjuje prvi model organizacije obrazovno-vaspitnog rada koji podrazumeva neposrednu nastavu u školama.
Imajući u vidu specifičnost organizacije obrazovno-vaspitnog rada u školama za učenike sa smetnjama u razvoju i invaliditetom Tim za škole doneo je odluku da ukoliko se u odeljenju kod dva učenika potvrdi infekcija SARS-CoV-2 virusom, predlaže se prelazak na nastavu na daljinu u trajanju od 10 kalendarskih dana uz prethodne obavezne konsultacije sa roditeljima učenika tog odeljenja.
Ukoliko su u pojedinim školama školska uprava, kao i stručni organi, uz konsultacije sa Savetom roditelja i institutima/zavodima za javno zdravlje, procenili da epidemiološka situacija u školi dozvoljava nastavak neposrednog obrazovno-vaspitnog rada, te škole mogu uz pojačanu primenu svih epidemioloških mera, organizovati neposredni rad kao najbolje rešenje za učenike.