План наставе за пету недељу школске 2021/22. године
На основу одлуке Тима за праћење и координисање примене превентивних мера у раду школа ДРУГИ МОДЕЛ организације образовно-васпитног рада (КОМБИНОВАНА НАСТАВА), од понедељка 27. септембра 2021. године примењиваће се у VII и VIII разреду ОСНОВНИХ ШКОЛА на територији четири локалне самоуправе:
- Ивањица
- Лајковац
- Ваљево
- Крагујевац
ДРУГИ МОДЕЛ наставе подразумева да се образовно-васпитни процес организује комбиновањем непосредне наставе и наставе на даљину, а одељења су подељена у групе.
ДРУГИ МОДЕЛ организације образовно-васпитног рада (КОМБИНОВАНА НАСТАВА), од понедељка 27. септембра 2021. године примењиваће у СРЕДЊИМ ШКОЛАМА на територији 18 локалних самоуправа.
- Београд
- Ваљево
- Врање
- Лесковац
- Лајковац
- Лебане
- Прокупље
- Уб
- Чачак
- Бајина Башта
- Велика Плана
- Владичин Хан
- Љиг
- Крагујевац
- Сјеница
- Шабац
- Ниш и
- Сремска Митровица
ТРЕЋИ МОДЕЛ наставе (ОНЛАЈН НАСТАВА) примењиваће се од понедељка, 27. септембра у СРЕДЊИМ ШКОЛАМА на територији три локалне самоуправе.
- Ивањица
- Нови Пазар
- Ужице
Пре доношења одлуке, за сваку локалну самоуправу разматрани су општа епидемиолошка ситуација, подаци из надзора о оболевању од ковид-19 код ученика и наставника, као и подаци о утврђеним кластерима оболелих, односно броју одељења која су прешла на трећи модел наставе услед оболевања ученика.
У свим осталим основним и средњим школама у Србији се примењује први модел организације образовно-васпитног рада који подразумева непосредну наставу у школама.
Имајући у виду специфичност организације образовно-васпитног рада у школама за ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом Тим за школе донео је одлуку да уколико се у одељењу код два ученика потврди инфекција SARS-CoV-2 вирусом, предлаже се прелазак на наставу на даљину у трајању од 10 календарских дана уз претходне обавезне консултације са родитељима ученика тог одељења.
Уколико су у појединим школама школска управа, као и стручни органи, уз консултације са Саветом родитеља и институтима/заводима за јавно здравље, проценили да епидемиолошка ситуација у школи дозвољава наставак непосредног образовно-васпитног рада, те школе могу уз појачану примену свих епидемиолошких мера, организовати непосредни рад као најбоље решење за ученике.