ЋИРИЛИЦА | LATINICA

Препорука Школске управе Београд

Равноправан приступ и могућности за образовање у Србији остварује се кроз инклузивни приступ и низ мера подршке за децу и ученике из осетљивих друштвених група.

Због тога је Школска управа Београд дала препоруку  ОШ  „Вук Караџић“ у Рипњу да при формирању одељења поштују све педагошке критеријуме и  води рачуна о уједначавању броја ученика којима је потребна додатна образовна подршка, односно, да се уваже сви неопходни критеријуми који нису испуњени у потпуности у претходној структури одељења.

У циљу што боље адаптације саветовано је школи да током прве недеље реализује заједничке активности са ученицима оба одељења.

Такође, школи је препоручено да током целе године реализују активности са децом и родитељима у школи у циљу разумевања и уважавања различитости.

Обављен је и разговор са групом родитеља којима је саопштено шта је договорено и каква је динамика активности.

Првобитно су у тој школи била формирана два одељења првог разреда са по 18 ученика на начин да нису били реализовани захтеви у погледу инклузије.

У овом случају поступаће и инспекција.

Loading