Препорука Школске управе Београд
Равноправан приступ и могућности за образовање у Србији остварује се кроз инклузивни приступ и низ мера подршке за децу и ученике из осетљивих друштвених група.
Због тога је Школска управа Београд дала препоруку ОШ „Вук Караџић“ у Рипњу да при формирању одељења поштују све педагошке критеријуме и води рачуна о уједначавању броја ученика којима је потребна додатна образовна подршка, односно, да се уваже сви неопходни критеријуми који нису испуњени у потпуности у претходној структури одељења.
У циљу што боље адаптације саветовано је школи да током прве недеље реализује заједничке активности са ученицима оба одељења.
Такође, школи је препоручено да током целе године реализују активности са децом и родитељима у школи у циљу разумевања и уважавања различитости.
Обављен је и разговор са групом родитеља којима је саопштено шта је договорено и каква је динамика активности.
Првобитно су у тој школи била формирана два одељења првог разреда са по 18 ученика на начин да нису били реализовани захтеви у погледу инклузије.
У овом случају поступаће и инспекција.