Министарство просвете и Ваздухопловна академија успоставили сарадњу са „Ербасом”
У Тренинг центру Ваздухопловне академије у Вршцу потписан је Меморандум о сарадњи између Министарства просвете, науке и технолошког развоја, Ваздухопловне академије и компаније „Ербас“.
Тај документ су у присуству премијерке Ане Брнабић потписали потпредседник компаније „Ербас“ за Јужну Европу и Израел Сезар Санчез Лопез, помоћница министра просвете за дуално образовање и васпитање Габријела Грујић и директор Ваздухопловне академије Горан Цвијовић.
Овим меморандумом предвиђено је технолошко повезивање са „Ербасом“ у смислу опремања тренинг центра и заједничка реализација обука, то јест достизања стандарда како би се са „Ербасом“ реализовале обуке механичара и пилота за типове хеликоптера које та компанија производи.
Према речима Брнабић, у наш систем дуалног образовања улази гигант, највећи од највећих – „Ербас“.
Брнабић је указала на то да је у националном ваздухопловном тренинг центру обједињено средње и високо дуално образовање, као и могућност развоја неформалног образовања у складу са највишим ваздухопловним стандардима.
Овај центар ће, како је нагласила, по својим капацитетима бити међу три највећа ваздухопловна центра за обуку у Европи, на коме ће се школовати кадрови за потребе домаћих и страних компанија и војске и полиције Србије.
Она је рекла да је ово други пут да посећује Тренинг центар Ваздухопловне академије у Вршцу, као и да је у претходном периоду обишла и део те академије у Београду, при чему је изразила задовољство због тога што све напредује у складу са устављеном динамиком.
Завршили смо још једну зграду, а у међувремену смо постигли одређене договоре са Министарством унутрашњих послова и Министарством одбране како би се нашли на услузи Академији, као и са Министарством просвете, науке и технолошког развоја да даље развијамо овај пројекат, навела је председница Владе.
Брнабић је истакла да је овај пројекат од стратешког значаја и за нашу авио-индустрију и за позиционирање Србије не само у Европи, већ и у светским оквирима, као снаге у обуци пилота, авио-механичара и техничара, али и у смислу дуалног образовања.