Нови Бечеј: Наша обавеза је да деци пружимо квалитетно образовање
Министар просвете, науке и технолошког развоја Младен Шарчевић присуствовао је данас у селу Радичевић у општини Бечеј свечаности поводом завршетка радова на реконструкцији школске зграде издвојеног одељења Основне школе ”Здравко Гложански”.
Министар је, пожелевши успешну школску годину ученицима и запосленима, рекао да је обнова школа један од приоритета Министарства и Влада Републике Србије.
Из бројних извора ове године инвестирано је у скоро 400 школа, што је рекорд и тим путем морамо да наставимо и следеће године. Сва деца имају право на квалитетно образовање, а наша обавеза је да им то пружимо. Србија није богата држава, али то може да постане”, поручио је министар.
Комплетну реконструкцију, како издвојеног одељења тако и матичне школе у Бечеју, финансирали су Министарство привреде кроз пројекат Градимо заједно и Општина Бечеј. У обнову две школске зграде уложено је 30 милиона динара.
Задовољство што су ученици и наставници школску годину почели у новим кабинетима истакао је председник Општине Бечеј Драган Тошић. Он је најавио нова улагања у образовање и захвалио привредницима што су у сарадњи са локалном самоуправом обезбедили новац за куповину комби возила за превоз ђака.
Пре пет година довијали смо се да обезбедимо креде и дневнике, а данас улажемо у нове кабинете, то јасно показује правац којим смо кренули“, поручио је Тошић.
Претходно је министар Шарчевић посетио Нови Бечеј, разговарао са представницима локалне самоуправе и обишао Основу школу ”Милоје Чиплић” и Средњу школу ”Нови Бечеј”.
Разговорали смо о могућностима за отварање одељења за надарене у Гимназији и увођењу дуланих образовних профила.Последњих година планови уписа у Средњој школи Нови Бечеј били су веома рационални, с времена на време мењани су образовни профили, а то је управо оно што је мањим срединама и потребно, рекао је Шарчевић.
Саша Макимовић, председник Општине Нови Бечеј, захвалио је министру на посети и спремности да се Министарство укључи у изналажење решења за изградњу недостајуће фискултурне сале у једној основној школи.