Početak realizacije sporazuma sa Fakultetom organizacionih nauka

Na osnovu Sporazuma o saradnji između Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu održan je prvi sastanak predstavnika Ministarstva i fakulteta. Zajednička saradnja podrazumeva angažovanje zaposlenih u Ministarstvu  i nastavnika, saradnika i studenata fakulteta   na realizaciji izabranih tema u vezi sa  razvojem informacionog sistema i posebnih softverskih aplikacija za potrebe Ministarstva, kao i podršku realizaciji studentske prakse na fakultetu.

Na početku sastanka pomoćnica ministra za razvoj i visoko obrazovanje Vesna Mandić istakla je zadovoljstvo početkom realizacije sporazuma koji će omogućiti angažovanje studenata na razvojnim aktivnostima koje Ministarstvo planira u narednom periodu. Dekan fakulteta prof. dr Milija Suknović i prodekan prof. dr Marko Petrović su podržali realizaciju predloženih tema i angažovanje nastavnika i saradnika kao mentora fakulteta na njihovoj realizaciji  i pomoći studentskim timovima.

Izabrane teme u kojima će biti angažovani studentski timovi već u toku marta, u okviru studentske prakse, koju FON uspešno realizuje dugi niz godina, obuhvataju: analizu i predloge poboljšanja softvera za podršku aktivnostima ENIK NARIK centra; izradu aplikacije za automatizovanu pripremu rešenja za transfer novčanih sredstava: izradu pomoćnih obaveštenja u audio, video i tekstualnom obliku u novoj aplikaciji za registar istraživača i nastavnika u Dositeju;  izradu aplikacije za prikupljanje i unos podataka u bazu Nacionalnog okvira kvalifikacija;  izradu aplikacije za proračun koeficijenata kao osnove za pripremu plata zaposlenih u visokom obrazovanju; kao i analizu i predlog rešenja za internet prezentaciju Ministarstva.

Za sve dogovorene teme imenovano je  9 mentora od strane ministarstva i 9 mentora od strane fakulteta. Oni će učestvovati u detaljnoj razradi tema, pripremi oglasa za studente, izboru studentskih timova i daljoj pomoći i praćenju u realizaciji tema.

 

Loading