ЋИРИЛИЦА | LATINICA

Ружић: Иновативност значајна за унапређење наставе

Први потпредседник Владе и министар просвете, науке и технолошког развоја Бранко Ружић изјавио је данас на конференцији Националне академије за јавну управу „Иновације у јавној управи – питање избора“ да иновативност у образовању и настави постаје императив, како би школа могла да припреми ученика за све новине са којима ће се сусретати.

Он је рекао да је дигитализација образовања само један сегмент укупних новина које су захватиле процес наставе и учења, што се показало посебно важно у време пандемије.

Пандемија вируса Ковид 19 показала је да се дигитализацијом образовања могу креирати сви ресурси неопходни за праћење наставе и учење доступни свима, у сваком тренутку. На нове околности су се врло успешно прилагодили сви – и наставници и ученици, који су итекако способни да користе разне електронске уређаје“, рекао је министар Ружић.

У образовном систему Србије, како је додао, континуирано се спроводе стручна усавршавања и обуке у оквиру којих наставници стичу различите компетенције, укључујући и дигиталне.

Дигитализација процеса образовања подразумева и наставника који је компетентан за примену дигиталних технологија у настави“, рекао је он.

Ружић је нагласио да је од увођења ванредног стања Министарство просвете, науке и технолошког развоја, у рекордном року од два дана, успело да организује прелазак са непосредне наставе у школи на наставу на даљину.

Истакао је да је правилан педагошки приступ ученицима од непроцењивог значаја.

Без тога никакав значај не би имале савремене учионице опремљене пројекторима, компјутерима, паметним таблама и другим савременим уређајима. У оквиру пројекта „Дигитална учионица“ до сада је опремљено 10.000 дигиталних учионица. До краја године планирано је да број дигиталних учионица буде 35.000”, рекао је министар.

Loading