
Inkluzivno obrazovanje – principi i strategije podrške deci sa smetnjama u razvoju u predškolskom vaspitanju i obrazovanju
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i kancelarija UNICEF-a u Srbiji u okviru aktivnosti usmerenih na podizanje kvaliteta, relevantnosti i efektivnosti podrške napredovanju u razvoju i učenju deci sa smetnjama u razvoju u okviru predškolskog vaspitanja i obrazovanja organizuju 2. i 3. juna 2016. godine seminar „Inkluzivno obrazovanje – principi i strategije podrške deci sa smetnjama u razvoju u predškolskom vaspitanju i obrazovanju “ u Šapcu.
Seminar realizuje dr Nirvana Pištoljević, stručnjakinja za podršku ranom razvoju sa kojom je Ministarstvo već organizovalo skup na istu temu 8. i 9. maja na Zlatiboru (pročitati više na LINKU).
Učesnici seminara su praktičari – stručnjaci u oblasti inkluzivnog obrazovanja iz vaspitno-obrazovnih ustanova, predstavnici univerzitetske zajednice, predstavnici školskih uprava i resornog ministarstava.
Seminar treba da da doprinos proširivanju znanja i unapređenju kompetencija praktičara za obezbeđivanje kvalitetnog predškolskog vaspitanja i obrazovanja za svako dete i kreiranje kvalitetne dodatne podrške deci kojoj je potrebna.
Cilj nam je da se elementi predstavljene metodologije rada, koji su u skladu sa socijalnim modelom podrške deci sa smetnjama u razvoju, primene i u radu naših ustanova u funkciji rane identifikacije potrebe za podrškom, planiranja i pružanja efikasne stimulacije, kao i kreiranja za dete povoljnih i optimalnih uslova za napredovanje u razvoju i učenju.