Medijska kampanja „Podrška“, realizovana u okviru Projekta inkluzivnog predškolskog vaspitanja i obrazovanja, dobitnik prestižne nagrade

Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja već četvrtu godinu zaredom sprovodi Projekat inkluzivnog predškolskog vaspitanja i obrazovanja, koji za cilj ima unapređenje dostupnosti, kvaliteta i jednakosti predškolskog vaspitanja i obrazovanja za svako dete, od njegovog rođenja do 6,5 godina, a naročito za decu iz društveno osetljivih grupa. Krajnji korisnici su sva deca predškolskog uzrasta, njihove porodice kao i lokalne zajednice. Projekat se realizuje kroz tri komponente.

Prva komponenta odnosi se na izgradnju novih objekata, rekonstrukciju, adaptaciju i prenamenu postojećih objekata u cilju povećanja broja slobodnih mesta u predškolskim ustanovama za decu uzrasta od 3 do 5,5 godina, sa akcentom na povećanje obuhvata dece iz osetljivih društvenih grupa. U okviru druge komponente radi se na unapređivanju inicijalnog obrazovanja i profesionalnog razvoja zaposlenih u predškolskim ustanovama, kao i na uvođenju i primeni novih Osnova programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja. Program grantova u okviru koga se finansiraju lokalni projekti usmereni na unapređivanje koordinacije i saradnje u pružanju usluga predškolskog vaspitanja i obrazovanja, predstavlja deo Komponente 3.

Medijska kampanja „Podrška“, deo Komponente 3,  je dobitnik bronzanog priznanja u kategoriji Kultura i informisanje na ovogodišnjoj dodeli nagrada Udruženja za tržišne komunikacije Srbije. Kroz ovu Komponentu sprovodi se nacionalna komunikaciona kampanja čiji je cilj podizanje svesti javnosti o značaju inkluzivnog predškolskog vaspitanja i obrazovanja. Spot  „Podrška“ je već nakon prvog prikazivanja na TV ekranima izazvao pozitivne reakcije jer nas u vreme u kome se svakodnevno nalazimo pred mnogobrojnim izazovima, podseća koliko je značajna i nezamenjiva uloga roditelja i staratelja u razvoju deteta. Pored TV spota ova kampanja realizovala se i putem ostalih kanala komunikacije, kao što su bilbord oglašavanja, društvene mreže, dnevna štampa, onlajn portali.

Kampanja je i u prethodnom periodu imala značajan uspeh, o čemu govori i priznanje iz 2019. godine koje je Udruženje za tržišne komunikacije Srbije dodelilo medijskoj kampanji ″Prihvatanje″ u okviru kategorije- Najbolje integrisane društveno odgovorne kampanje u neprofitnom sektoru.  

Sve verzije spota Podrška pogledajte na zvaničnom YouTube kanalu Projekta.

Loading