ЋИРИЛИЦА | LATINICA

Медијска кампања „Подршка“, реализована у оквиру Пројекта инклузивног предшколског васпитања и образовања, добитник престижне награде

Министарство просвете, науке и технолошког развоја већ четврту годину заредом спроводи Пројекат инклузивног предшколског васпитања и образовања, који за циљ има унапређење доступности, квалитета и једнакости предшколског васпитања и образовања за свако дете, од његовог рођења до 6,5 година, а нарочито за децу из друштвено осетљивих група. Крајњи корисници су сва деца предшколског узраста, њихове породице као и локалне заједнице. Пројекат се реализује кроз три компоненте.

Прва компонента односи се на изградњу нових објеката, реконструкцију, адаптацију и пренамену постојећих објеката у циљу повећања броја слободних места у предшколским установама за децу узраста од 3 до 5,5 година, са акцентом на повећање обухвата деце из осетљивих друштвених група. У оквиру друге компоненте ради се на унапређивању иницијалног образовања и професионалног развоја запослених у предшколским установама, као и на увођењу и примени нових Основа програма предшколског васпитања и образовања. Програм грантова у оквиру кога се финансирају локални пројекти усмерени на унапређивање координације и сарадње у пружању услуга предшколског васпитања и образовања, представља део Компоненте 3.

Медијска кампања „Подршка“, део Компоненте 3,  је добитник бронзаног признања у категорији Култура и информисање на овогодишњој додели награда Удружења за тржишне комуникације Србије. Кроз ову Компоненту спроводи се национална комуникациона кампања чији је циљ подизање свести јавности о значају инклузивног предшколског васпитања и образовања. Спот  „Подршка“ је већ након првог приказивања на ТВ екранима изазвао позитивне реакције јер нас у време у коме се свакодневно налазимо пред многобројним изазовима, подсећа колико је значајна и незамењива улога родитеља и старатеља у развоју детета. Поред ТВ спота ова кампања реализовала се и путем осталих канала комуникације, као што су билборд оглашавања, друштвене мреже, дневна штампа, онлајн портали.

Кампања је и у претходном периоду имала значајан успех, о чему говори и признање из 2019. године које је Удружење за тржишне комуникације Србије доделило медијској кампањи ″Прихватање″ у оквиру категорије- Најбоље интегрисане друштвено одговорне кампање у непрофитном сектору.  

Све верзије спота Подршка погледајте на званичном YouTube каналу Пројекта.

Loading