
Saradnjom do znanja
Konkurs za učešće u projektu „Unapređenje kvaliteta nastave – razvoj ključnih kompetencija kroz multidisciplinarni pristup – Saradnjom do znanja“ raspisan je sa ciljem inoviranja nastave koje bi osmišljavale same škole u skladu sa svojim kapacitetima i potrebama.
Osnovna namera Projekta jeste da se kroz tematsko planiranje i postepenu transformaciju časova razvija novi model organizacije nastave, koji podrazumeva povezivanje sadržaja različitih predmeta kroz kooperativni rad nastavnika. Osim koristi za učenike kroz jačanje motivacije i inegraciju gradiva, jačanje autonomije škola u kreiranju nastave i horizontalno učenje i usavršavanje su osnovni principi kojima se vodi ovaj projekat.
Veliko nam je zadovoljstvo što se na ovaj konkurs prijavio veliki broj osnovnih, srednjih i neke meštovite škole iako je raspisan u jeku završnih ispita i poslova oko kraja školske godine. To nas je uverilo da je ovo dobar korak, jer su škole pokazale volju za unapređenje nastave i odgovornost za sopstveno usavršavanje.
31 osnovna, 20 srednjih škola i tri mešovite pokazale su otvorenost za primenu novog načina rada i to ne samo što su izrazile volju već su i napravile svoje akcione planove i uz sve poslove koje donosi kraj školske godine, osmišljavale nove časove, nove načine rada kako bi svojim učenicima od septembra pružile novo iskustvo nastave.
- jula Komisija zadužena za izbor škola sastala se i pregledala sve prijave a rezultati će uskoro biti objavljeni na sajtu MPNTR. Ovo prilikom se zahvaljujemo svima koji su konkurisali i sa nestrpljenjem čekamo da počnemo rad sa odabranim školama.