Saradnjom do znanja

Konkurs za učešće u projektu „Unapređenje kvaliteta nastave – razvoj ključnih kompetencija kroz multidisciplinarni pristup – Saradnjom do znanja“ raspisan je sa ciljem inoviranja nastave koje bi osmišljavale same škole u skladu sa svojim kapacitetima i potrebama.

Osnovna namera Projekta jeste da se kroz tematsko planiranje i postepenu transformaciju časova razvija novi model organizacije nastave, koji podrazumeva povezivanje sadržaja različitih predmeta kroz kooperativni rad nastavnika. Osim koristi za učenike kroz jačanje motivacije i inegraciju gradiva, jačanje autonomije škola u kreiranju nastave i horizontalno učenje i usavršavanje su osnovni principi kojima se vodi ovaj projekat.

Veliko nam je zadovoljstvo što se na ovaj konkurs prijavio veliki broj osnovnih, srednjih i neke meštovite škole iako je raspisan u jeku završnih ispita i poslova oko kraja školske godine. To nas je uverilo da je ovo dobar korak, jer su škole pokazale volju za unapređenje nastave i odgovornost za sopstveno usavršavanje.

31 osnovna, 20 srednjih škola i tri mešovite pokazale su otvorenost za primenu novog načina rada i to ne samo što su izrazile volju već su i napravile svoje akcione planove i uz sve poslove koje donosi kraj školske godine, osmišljavale nove časove, nove načine rada kako bi svojim učenicima od septembra pružile novo iskustvo nastave.

  1. jula Komisija zadužena za izbor škola sastala se i pregledala sve prijave a rezultati će uskoro biti objavljeni na sajtu MPNTR. Ovo prilikom se zahvaljujemo svima koji su konkurisali i sa nestrpljenjem čekamo da počnemo rad sa odabranim školama.
Loading